Vårt kundservice-team finns här för att hjälpa just dig. Oavsett om du har frågor före, under eller efter ditt köp är du varmt välkommen att kontakta oss!
En hel del frågor får vi relativt ofta och därför har vi förberett färdiga svar på dessa som du snabbt och smidigt kan ta del av i vår Frågor & Svar-sektion som du hittar här. Smart va! Ett tips är därför att börja där.
Gäller ditt ärende en retur eller ett byte? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller ditt ärende en reklamation? Klicka här för mer information och instruktioner.
Gäller din fråga betalning eller faktura? Vänligen kontakta på betalpartner Klarna på www.klarna.com/se.
Har du frågor som inte har med ovan att göra kommer du i kontakt med vår kundservice genom att maila oss på kundservice@teknikmagasinet.se. För snabbast möjliga hantering av ditt ärende ber vi dig inkludera ditt ordernummer när frågan gäller en lagd beställning. Ordernumret hittar du i din orderbekräftelse som du fått via mail efter ditt köp - kolla gärna skräpposten ifall du inte hittar din orderbekräftelse i mailkorgen. Det underlättar otroligt mycket för oss om du skickar med en bild eller en video på produkten om du har problem eller vill reklamera.
När du mailat in till oss får du ett ärendenummer - vi ber dig spara det och ha det tillgängligt om mer uppföljning skulle behövas.
Vi prioriterar våra kunder högt och svarar så snabbt vi bara kan på ditt ärende - senast inom 24 timmar, under vardagar.
Vi använder cookies för att du ska få en så bra upplevelse som möjligt.Läs mer